UN NOU ORGANISM DE AUTOREGLEMENTARE  A FOST INFIINTAT IN COLUMBIA  IN LUNA MAI



Recent, președinții ANDA și ANDI, însoțiti de inspectorul general pentru Comerț și Industrie au semnat Carta noului sistem de auto-reglementare a comunicării comerciale din Columbia.

Semnarea Cartei noii Comisii privind auto-reglementarea comunicărilor comerciale din Columbia, sub egida Asociației Naționale a Agențiilor de Publicitate (ANDA) și a Asociației Naționale a Intreprinzatorilor din Columbia (ANDI) și aprobate de autoritățile de top din industrie ca fiind deținute Ministerul Comerțului, Industriei și Turismului.

Mai multi actori din industria de comunicare din Columbia, care se ridica la  0,4% din PIB, constienti de responsabilitatea lor ca in spatiul  publicitatii, s-au asociat.

Prin urmare, în numele companiilor afiliate, ANDA și ANDI au initiat un proces care a durat doi ani, pentru a consolida auto-reglementarea, si pentru a promova o comunicare comercială responsabilă .

În acest sens, Bruce Mac, președintele ANDI, și-a exprimat plăcerea de a "contribui la infiintarea noii Comisii pentru  Autoreglementarea Comunicării Comerciale din Columbia. Acesta trebuie să fie un pariu național, de aceea invita celelalte asociații si organizatii să se alăture acestei inițiative al cărei scop final este binele comun ".

Odată cu semnarea actului de constituire a acestui nou organism independent, agențiile de publicitate se angajează să protejeze consumatorii, dar și brandurile lor, reputația și valoarea pe care o reprezinta companiile lor.

"Agențiile de publicitate au identificat necesitatea alinierii codurilor existente și pentru a le aduce la zi în funcție de nevoile domeniului. Așa s-a născut acest sistem de autoreglementare, care este, de asemenea, aliniat bunelor practici  internaționale ", explică Elizabeth Melo, președinte executiv al ANDA. În țări precum Anglia, acest model de autoreglementare este normal și a avut un impact important, de exemplu pentru protecția minorilor față de produsele care nu sunt potrivite pentru acstia sau și o portretizare mai demnă a femeii în publicitate.

Scopul acestui acord este ca brandurile sa poata utiliza ghidul de publicitate care vizează promovarea bunelor practici și a comunicarii responsabile ca și o transparentă a mărcilor față de consumatorii lor. Dar, de asemenea, explica Melo, „acest mecanism de autoreglementare a comunicarii comerciale,este infiintat ca persoană juridică de drept privat, si va trebui sa faca  față provocărilor reprezentate de construcția și dezvoltarea unei industrii din ce în ce mai responsabil ".

În acest fel, organismul de autoreglementare  va fi responsabiă cu protejarea intereselor consumatorilor, dar și a altor manifestări ale industriei, precum și cu prevenirea și soluționarea litigiilor care pot apărea în cele din urmă. „Sarcina  care se afla in fata este de a consolida această instanță etică și, astfel, de a îndeplini misiunea pe care agențiile de publicitate au stabilit-o pentru a creste nivelull de încredere tot mai mare de consumatori și pentru a oferi întotdeauna informații veridice, juridice, onest și loial ", Concluzionează Melo.

În timpul discursului său, Pablo Felipe Robledo, Supraveghetor Industriei și Comerțului a subliniat că „portofoliul ambițios de servicii este, în sine, o mare noutate pentru auto-reglementare în Columbia și a pus Comisia într-un viitor apropiat, sperăm, The înălțimea celor mai exigente standarde internaționale în materie ".

El a adăugat, de asemenea, că un sistem serios, eficient și fiabil de autoreglementare a comunicării comerciale poate aduce beneficii enorme autorităților, consumatorilor și altor actori din piață.

 

 

 

Sursa: informare ICAS