București, 20 aprilie 2016: Alianța Europeană a Standardelor în Publicitate își alege astăzi la București noul președinte EASA și decide strategia de lucru pentru perioada următoare. În perioada 20-22 aprilie, Consiliul Român pentru Publicitate găzduiește, pentru prima oară de la înființarea sa, Adunarea Generală anuală a Alianței Europene a Standardelor în Publicitate (EASA), ședința Comitetului Director, precum și numeroase ateliere și grupuri de lucru cum este cel care vizează publicitatea în mediul digital.

 

Alianța Europeană a Standardelor în Publicitate (EASA) este unica asociație de autoreglementare a publicității din Europa și cuprinde 50 de organizații de autoreglementare naționale și 15 asociații profesionale ale industriei publicitare la nivel european și internațional.  În perioada 20-22 aprilie, la București, vor fi prezenți aproximativ 100 de participanți din afara României din industria de publicitate, anunțatori, agenții, media și membri ai EASA.

Dezvoltarea industriei de publicitate în România, buna funcționare a autoreglementării în publicitate și parteneriatul dintre Consiliul Român pentru Publicitate și EASA au făcut ca propunerea României de a găzdui această Adunare Generală EASA să fie primită cu entuziasm. Tematica abordată în cadrul sesiunilor plenare și a atelierelor de lucru este de mare actualitate pentru ridicarea standardelor de comunicare comercială și publicitate și sunt încrezătoare că strategia și direcțiile care vor fi stabilite zilele acestea la București vor avea un impact pozitiv pentru piața de publicitate la nivel european și global în perioada imediat următoare”, a declarat Oana Cociașu, președintele Consiliului Român pentru Publicitate.

La conferința EASA participă membri ai Consiliului Director EASA: Guy Parker, Director executiv Advertising Standards Association UK (ASA UK) și președintele în exercițiu al Alianței Europene a Standardelor în Publicitate, Stephane Martin, președintele Autorității de Reglementare a Publicității din Franța ( ARPP), Gert Krablicher, trezorierul Food Supplements Europe (FSE), Konrad Drozdovski, director general al Rada Reklami din Polonia, Dominic Lyle, director general EACA, Stephane Loerke, Managing Director WFA, (Federația Internațională a Agențiilor de Publicitate, reprezentanți ai asociațiilor din statele membre UE) precum și reprezentanti ai autoritatilor de autoreglementare a publicitatii din Argentina, Australia, Canada, Chile, Columbia, Mexic, Turcia.

Ultima zi a evenimentului de la București va fi dedicată unui subiect prioritar pentru autoreglementarea în publicitate: comunicarea comercială pentru suplimente alimentare.

La Conferința ”Best Practice in Food Supplements Advertising” / ”Bune practici în publicitatea la suplimente alimentare”, organizată de către Consiliul Român pentru Publicitate în parteneriat cu Patronatul Român al Industriei Suplimentelor Alimentare, vor participa atât reprezentanți EASA cât și reprezentanți ai autorităților române cu responsabilități în materie de respectare a legislației privind publicitatea suplimentelor alimentare.

 Multumim sponsorilor care au facut posibila organizarea acestei Conferinte:

  • KMG ROMPETROL
  • CEC BANK
  • NESTLE
  • UILEVER
  • PRODAL 94
  • ROTELESHOP
  • CRIS TIM
  • URSUS BREWERIES
  • COCA COLA
  • MEDLIFE


si nu in ultimul rand partenerilor nostri:

  • EASA 
  • PRISA

 

Despre:

Consiliul Român pentru Publicitate(RAC) este o organizație profesională nonguvernamentală, non-profit și independentă fondată în 1999. Activitatea de bază a Consiliului este autoreglementarea în publicitate, prin adoptarea și aplicarea prevederilor Codului de practică în comunicarea comercială. În prezent, Consiliul Român pentru Publicitate reunește peste 72 de membri: companii multinaționale cu activitate în România, agenții de publicitate, media și asociații profesionale – International Advertising Association, Uniunea Agențiilor de Publicitate din România, Berarii României. Consiliul este la rândul său membru în organizații și asociații europene - EASA - sau globale și a încheiat parteneriate de colaborare cu Consiliul Național al Audiovizualului, IAB România sau cu Ministerul Finanțelor Publice.

Rompetrol CEC

 

Prodal Nestle Ursus

 

Unilever Coca Cola Ro Teleshop

 

Good Days Prisa MedLife