ADUNAREA GENERALA IAA ROMANIA A VOTAT CONDUCEREA ASOCIATIEI


Consiliul Director al IAA ales in data de 17 martie pentru urmatorii doi ani este:

 

 

Preşedinte - Maria Predoiu (Procter&Gamble)

Membri:

Reprezentanţi Agenţii:

Alexandra Iavorschi (Publicis Group)

Alexandra Olteanu (Initiative Media)

Bogdan Nitu (Webstyler)

Mihai Trandafir (BV McCann Erickson)

Reprezentanţi Clienţi:

Mihai Barsan (Ursus Breweries)

Mihaela Ungar (KMG Rompetrol)

Narcis Horhoianu (Heineken Romania)

Roxana Baias (Vodafone Romania)

Reprezentanţi Mass Media:

Lucia Antal (PRO TV)

Sorin Enache (Euromedia)

IAA este o organizaţie tripartită, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu 70 de filiale în 40 de ţări. În România, IAA reuneşte peste 120 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.